Saturday, 14 November 2009

Luksushelg!

Den første helgen min hos Kate og Tim har vært den mest luksuriøse helgen jeg noengang har opplevd. På lørdag formiddag var vi på kino og så 'Michael Jackson's This is it'. Men det var ikke vanlig kino, det var "Gold Class" -kino, noe jeg ikke visste eksisterte en gang. Etter at vi hadde kjøpt billettene ble vi ført inn i en Lounge, hvor man fikk noe å drikke, og bestilte mat som man skulle få servert i kinosalen! Rett før filmens begynnelse ble vi guidet inn i salen av en fyr med tjenesteaktige bevegelser, og der ventet store, deilige godstoler med benstøtte og greier. Under filmen fikk vi servert den fancy lunchen vår... Herregud! $$$


På søndag brunch'et vi først på en fin kafé, og etter det tok Kate meg med på pedikyr! Skrekk og gru, jeg satt der og følte at tåneglene mine må være de styggeste den kinesiske pedikyrdama har sett i sin karriere (det er ikke akkurat det jeg bryr meg mest om i livet)... Vi fikk fotmassasje mens vi satt i elekstrisk massasjestol, hehe...det var ganske deilig!



Så gikk jeg meg en liten tur ned til stranden...

Lavvann. Død flyndre. Harbour Bridge er den berømte broa som skiller byen og 'The North Shore', hvor jeg bor. I bakgrunnen ser vi Auckland's Sky Tower, som er 328 m høy.
Så tok jeg meg en joggetur i Bush'en.

I morgen skal jeg på Kickboksingprøvetime.
Cheers.

3 comments:

  1. ååå julia, jeg er så glad du har fått byttet familie!!!! dette fortjener du!:D
    utrolig fint der... misunnelig her i kaldt regn og stikkete ullklær:( ;)
    fortsett å fortelle hva som skjer;)
    stor, litt influensabefengt klem<3
    emma<3

    ReplyDelete
  2. Hey u.
    Soss! Hehe tror det er første gang jeg har kalt deg det;)

    Åh du er heldig, den kinoen kan jeg tenke meg å dra på!
    Spør om de vil spandere flybilletter til en veninne for deg slik at du kan få besøk i ferien, det er jo en sykt god ide syns jeg :)
    Jeg er ganske smart da.

    Men håper du koser deg, nyt luksuslivet!

    Miss u <3

    ReplyDelete
  3. daaaaaamn' girl! Kan vi dra en tur neste år? fæn, du er jammen heldig. nice nice nice.

    meen, pass på deg sjæl, joggetur i bushen her er ganske farlig, hvertfall. Men NZ er nok litt tryggere enn Venezuela, Sør-Amerikas farligste land..

    ReplyDelete